Un musafir cam timid

duminică, 25 mai 2014

Vineri seara am invitata la noi acasa niste prieteni. I-am rugat insistent sa vina cu tot cu motan sa ne jucam si noi cu el. I-am convins cam greu, dar pina la urma au venit cu Tommy, un motanel de 1 an, alb cu gri, marisor si grasunel. 

Pe Tommy eu l-am cunoscut anul trecut, cind era un puiut. M-am dus acasa la prietena mea si cind m-a vazut ca am intrat in casa, s-a ascuns printre haine si nu a mai iesit de acolo pina nu am plecat eu. :)

La vreo citeva zile dupa ce l-am vazut prima data, m-am dus din nou acasa la Tommy si, dragul de el, m-a tinut minte. De data asta nu a mai stat ascuns, ci cauta joaca. Ma pindea startegic si cind nu eram atenta la el, fugea spre mine si dadea cu labuta, apoi se ascundea si tot asa am fost noi doi intr-o continua urmarire: eu, de frica sa nu ma zgirie, el din dorinta de a atrage atentia. 

Vineri seara Tommy a pasit si in casa noastra. Timiiiiiiid, timiiid! Abia daca a vrut sa intre. Dupa ce a intrat, mergea asa ca pe ace si a inceput sa faca un tur al casei spre amuzamentul nostru. Sub nici o forma nu voia sa stea la noi in brate sa ne jucam cu el. La cel mai mic zgomot tresarea si cind a ajuns si M. acasa s-a bagat dupa canapea si nu a fost chip sa-l scoatem de acolo.

Am tras pina la urma canapeaua la o parte si l-am dus pe hol. S-a bagat in debara si a stat acolo pina ce i-a cazut o cutie goala de pantofi in cap. A iesit de acolo ca ars, iar noi ne-am prapadit de ris. 

Doar cind m-a vazut ca am deschis laptopul a venit si s-a asezat linga mine. Statea cuminte si "naviga" ca un adevarat internaut. Si de atita navigat a si adormit. :)

Ma tot gindesc daca data viitoare o sa fie la fel de speriat sau o sa recunoasca casa? 

9 comentarii:

  1. :) inseamna ca stapanii lui lucreaza mult la laptop; eu nu l-am dus pe Shuba in nici o vizita, nu stiu cum ar reactiona...cred ca mai rau ca Tommy:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stapinii stau toata ziua la laptop si asta micu' e tare internaut! Stiu eu daca lui Shuba i-ar placea in alta casa? Cred ca ar fi stingher la inceput. Sa ne mai povestesti cum se intelege el cu Ilincut!

      Ștergere
  2. Asa sunt pisicile, mai tematoare prima data. Dar cand incep sa cunoasca teritoriul, incep si nazbatiile :). Sunt creaturi delicioase, eu ma bucur ca o am pe Mitzuska mea, e un ghem de veselie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu te bucuri ca ai pisica, iar eu ma bucur ca ai avut curaj sa o iei in casa. Mi-as dori si eu una, dar sintem mai mult plecati si asta inseamna o grija in plus. Nu vom gasi intotdeauna pe cineva disponibil sa o primeasca pentru o saptamina, luna sau cine mai stie ce perioada in care noi nu sintem acasa!

      Pina una alta, cine are pisica e poftit la noi acasa!

      Ștergere
  3. foarte interesant vizitator! un mic sufleţel ce se sperie de necunoscut!
    trebuie să aplici politica ''paşilor mici'' şi mici surprize de mâncare!
    îţi doresc o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uffff... mici surprize de mincare!!! Asta era! Pai acasa aveam doar capsuni si suc... total nepotrivit pentru un motanush. Trebuia sa-i cumpar un plic cu hrana umeda si sa vezi tu prietenie atunci!!! :)

      Ștergere
  4. Draga mea..sa sti c ama primit mail-ul tau...in curand iti voi da de stire..
    iar cu micul poznas..cred c aincet incet va veti imprieteni..Asa-s la inceput...mai timizi..mai rusinati :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa-mi faca o a doua vizita sa vad eu cum se comporta!! De data asta o sa fiu si eu pregatita! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...