De am avea ochi sa le vedem pe toate

marți, 3 februarie 2015

Dimineata cind ma spalam pe dinti am dat peste un abces dentar mare cit un bob de mazare. M-am uitat in oglinda, l-am analizat si m-am tot intrebat de cind il am.

Nu e primul abces pe care il fac si de obicei, pina se aduna ma durea ingrozitor si imi zvicnea toata gingia din jurul lui.

Dar eu chiar nu am simtit nimic, nici un fel de durere. Nu am luat nici o pastila. Pina azi nici nu am stiut ca il am. Ii spun lui M. si el imi zice:

-Asta e o minune! A stiut Dumnezeu ca nu ai voie sa iei antibiotice si a facut sa nu te doara! 

E drept, fac un tratament si nu am voie sa iau antibiotic pentru ca i-ar anula efectul. Mai am de asteptat 3 zile, apoi o sa ma duc sa-mi cumpar niste ampicilina. Intre timp, ceai de musetel. Sper sa nu ma doara sau sa mi se umfle fata. Nu de alta dar avem vizita la serviciu si nu pot lipsi. Azi ma uitam din ora in ora in oglinda sa vad daca apar schimbari. Mare e Dumnezeu!



11 comentarii:

  1. Sănătate! Înceracă să badijonezi locul de două, trei ori pe zi cu propolis glicolic, e bun antiinflamator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa-l cumpar si am sa-l si folosesc! Auzisem ca propolisul e bun ca antibiotic natural. Multumesc!

      Ștergere

  2. Mi s-a intamplat si mie asa, intr-o dimineata am descoperit ca am o umflatura ca un bob de mazare pe gingie si nu ma durea deloc, nu mi s-a umflat obrazul, nimic. Am fost la doctor si mi-a spus ca e un granulom (o infectie mai veche la masea care n-a erupt ca de obicei, ci puroiul s-a intarit acolo) si l-am scos - e ceva frecvent intalnit. Daca e asa si la tine, nu stiu, din descrierea ta asa pare, dar iti dai seama, doar un medic poate spune. Parerea mea ar fi sa nu iei singura antibiotic daca situatia nu se acutizeaza, ci sa mergi la doctor dupa ce vei scapa de zilele acestea mai ocupate de la serviciu. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e abces dentar. A spart singur dimineata. Nu stiu daca sa mai iau sau nu atibiotice si la medic tare nu-mi palce sa ma duc. :)))

      Dar o sa o fac si pe asta. Nu de alta, dar maseau din dreptul lui e foarte buna! (cine stie cum o fi in interior...)

      Ștergere
    2. Ce bine ca e numai abces si-a spart singur!
      Si eu am maaare "drag" sa merg pe la doctori, te inteleg tare bine, fa si tu cum crezi ca sa-ti fie bine.

      Ștergere
    3. Medic, asta-i solutia! Nu are rost sa ma amagesc singura! :)))
      Dar... am mai spus-o si o mai spun, intre gineco si stomato, il prefer pe primul!

      Ștergere
    4. Oh, pentru mine e chiar invers ... pentru ca indur mult, mult mai usor durerea decat jena, rusinea. Dar nu avem ce face :)

      Ștergere
    5. insanatosire grabnica!
      Eu aveam alta replica, decat la stomato, mai bine ma duc la ortoped sa imi trag pe viu mana luxata :D

      Ștergere
    6. :)))

      @Maria: am fost de atitea ori la gineco... chiar si de 2-3 ori intr-o saptamina. Deja e rutina la mine.

      @arakelian: nu am avut nimic rupt pina acum si la cum suna procedura descrisa de tine, nici nu imi doresc!

      Sanatate fetelor!

      Ștergere
    7. @Amedeya, eu am avut deja o fractura, dar cum la ortopedie la urgente am fost de cateva ori, am auzit miini/picioare trase pe viu pt entors/luxatie / deplasare de oase :) . De la altii zicere, pt realiniere incheieturi: se merge cu durere continua fara posibilitate de manevrare mana, ortopedul + tehnicianul iti distrag atentia, te trage unu brusc si subit trece o durere sageata prin tot corpul, si apoi ... dispare si se modifica durerea :)))

      Ștergere
    8. Doamne ajuta sa nu ajung acolo! Nu-i placut nici pentru doctor nici pentru pacient, dar e sigur necesar! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...