Ziua 3 - frigiderul

luni, 30 septembrie 2013

Sursa: google
Simbata am facut un tort cu fructe de padure. Nu cu vreo ocazie speciala, doar asa - de pofta. Imediat dupa ce l-am terminat de ornat, l-am rugat pe M. sa-l puna la rece pentru citeva ore. L-a pus. Exact pe raftul cel mai de sus si, asa cum era de asteptat, s-a murdarit si frigiderul de sos de fructe de padure si s-a "sifonat" si tortul. 

Cel mai grav a fost ca eu am observat abia cind m-am dus sa iau tortul din frigider. Dragul de el - s-a gindit ca ar fi mai bine sa nu-mi spuna. :))

Tortul l-am mincat cu pofta si cu decorul stricat a doua zi - duminica, dar frigiderul a trebuit sa mai astepte pina astazi, cind am scos armele: un sac menajer, un lighean cu apa calduta pentru spalat si o cirpa de sters.

Nu le-am scos pe toate din frigider ca sa nu mai stiu apoi pe unde sa le pun. Am luat-o sistematic: ce era de aruncat - niste ciocolata expirata, niste ambalaje goale de la brinza topita - am aruncat. Borcanele cu dulceata care mai aveau cite o lingura prin ele, le-am pus la spalat. Sticlele cu vin, bors, sos de soia, ulei de susan - le-am verificat sa nu aiba termenul depasit. La fel am procedat si cu fructele si legumele. Chiar daca stau in frigider, ele se mai strica. 

Imediat ce am eliberat frigiderul, l-am spalat si sters rapid, apoi am inceput sa le rearanjez: sticlele si borcanele pe usa, fructele si legumele in ladita, iar mincarea pe rafturi. 

A durat exact 15 minute. Si asta pentru ca mi-am propus sa dureze atit. De cele mai multe ori imi venea foarte greu sa ma apuc de curatat frigiderul pentru ca le scoateam pe toate pe masa si apoi nu mai stiam ce sa fac cu ele. De asta asta am decis de la usa frigiderului ce ajunge la gunoi, ce trebuie spalat si pus in camara, ce ramine. 

La final ne-am delectat si cu niste clatite facute tot cu era prin frigider: lapte, patru oua ratacite si dulceata din borcane.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...