Servicii matrimoniale pentru sosete

marți, 1 octombrie 2013

Daca nu ati auzit de asa ceva, va dau eu mai multe detalii, iar daca doriti sa beneficiati de astfel de servicii, dati-i un telefon sotului meu! :))

Astazi am vazut pe google imaginea din stinga si mi-am adus aminte de sacosa cu sosete desperecheate de toate culorile si marimile pe care o avem acasa. Am numit-o simbolic Clubul sosetelor singure.
 
Le-am adunat in timp tot sperind sa apara si perechilor lor, dar se pare ca destinul e crud cu ele si sint sortite sa fie singure forever. Si nu stiu cum se face ca membrii clubului sint din ce in ce mai numerosi. Avem multi adepti.

Simbata i-am zis sotului meu ca ar fi bine sa aruncam sacosa, dar a insistat sa nu pe motiv ca le mai combina el. :)) Acuma drept sa va spun mi l-am si imaginat imbracat business si cu o soseta bleumarin si una gri inchis. :))

Am stat si m-am gindit dar am ajuns la concluzia ca nu-i o solutie nici ideea din imagine. Nu de alta dar ramin fara clame de rufe!

p.s. daca totusi vi se pare interesanta ideea gasiti aici detalii depre cum poate fi pusa in practica

6 comentarii:

  1. Si totusi .... cum si unde dispar ?! :)))
    De fapt, e intrebare retorica pentru ca daca ai sti, n-ar mai exista clubul sosetelor singure. Mister ...

    Mi s-a mai intamplat si mie sa nu-mi iasa la inventar, dar rar.
    Sosetele folosite le strang pe toate intr-o punga, doar a lor; cand se strang mai multe le spal (dar numai pe ele, fara alte articole de imbracaminte), la un program pentru haine putine; cand le pun la uscat, intai le caut perechea si le pun una langa alta, intinse bine (de multe ori pe caloriferul din baie, ala lung, cu multe bare orizontale). Asa stiu pe loc daca-mi lipseste vreuna, in plus, mi-e usor cand le strang dupa ce se usuca si le impaturesc.
    Daca observ imediat dupa spalare ca lipseste ceva, ma duc si verific masina de spalat, sosetele astea au darul sa se ascunda, sa ramana lipite pe cuva, asa ca invart cuva si verific cu mana toate cotloanele si de fiecare data le gasesc. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale mele ies toate la inventar. :) Chiar si dupa ce le-am folosit le pun una in alta si abia apoi in cosul de rufe, iar la momentul spalarii le separ.

      Ale lui dau dureri de cap si fac gaura in buget! :)) Le uita prin papuci, pe linga pat, prin balcon, le scapa la pus pe sirma. Numai el stie.

      Off topic asa: cind intru pe profilul tau nu pot sa-ti accesez blogul! Ai idee de ce oare?

      Ștergere
  2. Ei, in cazul asta, nu mai avem ce zice, el stie ce face ;))
    La profilul meu nu apare link catre vreun blog personal, asa, ca al tau, pentru ca ... nu am. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se poate! Nu se poate! TREBUIE sa-ti faci un blog, la fel cum trebuie sa te apuci de pictat icoane ori sa depui actele pentru adoptia unui pui! Eu te cunosc doar citind comentariile de pe bloguri si parca te stiu de o viata. Ai atit de multe sa ne spui! E mare pacat ca nu vrei sa ne scrii! Tare mult te rog sa te gindesti la asta! Stiu ca o sa spui ca nu stii ce anume sa pui pe blog sau ca cele care iti trec prin cap sint doar prostii sau lucuri banale, dar nu e deloc asa!

      Poate nu vrei sa spui prea multe despre tine sau despre familia ta, dar sigur poti impartasi cu noi visele tale, temerile, realizarile, pasiunile. Te astept!

      Ștergere
    2. Esti simpatica. ;)) Si-ti multumesc pentru incurajari!
      Cat despre un blog al meu, personal, in care sa povestesc despre diverse lucruri ... nu cred c-o sa-mi fac vreodata, sper sa nu te superi. Nu am darul sa povestesc, nu ma pricep la vorbe.
      Doar imi mai dau cu parerea din cand in cand, prin comentarii, pe cele cateva bloguri pe care obisnuiesc sa intru. Si deja e cam prea mult pentru mine. ;))

      Ștergere
    3. Si uite asa imi dai de lucru! :) Am ce te cauta prin bloguri! :))
      Te inteleg! Dar cine stie, poate intr-o zi...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...