Jurnalul unei Femei simple - 10

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Pentru astazi (data/hora)... 11 ianuarie 2014,  17.55

Afara ...  e racoare. Au avut dreptate ca o sa simt ceva schimbari cind vine iarna pe continent. Termometrul arata 27 de grade, dar confortul termic e ideal. Abia ce m-am intors de la o plimbare lunga si placuta.

Mă gândesc ... ca e primul jurnal pe 2014 si imi doresc sa-mi fac timp sa scriu in fiecare vineri, iar in week-end sa trag cu ochiul la ce au scris fetele din blogosfera.

Sunt recunoscătoare pentru ... sustinerea de care am avut parte saptamina aceasta (sustinete din partea familiei si a sefilor din tara). A fost una teribila, ca sa nu spun "groaznica". Am zis ca-i luna relaxarii, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la fata locului. Atmosfera de la serviciu a fost una ostila, asta pentru ca am indraznit sa spun ce-i bine si ce nu. S-a iscat un scandal mostru si nu s-a ajuns decit la concluzia ca "diferentele culturale" ne fac sa fi asa de diferiti. Ah... si ca eu exagerez.

Am un sentiment... de frustrare.

Am simtit nevoia... sa ma rasfat. Azi am fost si am mincat in oras, apoi am fost la Starbucks unde mi-am luat cafea cu gheata si cheesecake. :)

În casa ... macar aici e liniste si bine. E un loc unde pot sa ma regasesc si sa-mi alung supararile.


Din bucătărie ... asa de sezon! :D

Citesc ... Chicken Soup for the Soul: Twins and More. Am gasit-o la reducere. De 10 ori mai ieftina decit costa de fapt. Am dat pe ea 50 de pesos, echivalentul a 4 lei. Costa initial 556 de pesos. Bucuria mi-a fost nemasurata caci seria e una din preferatele mele.

Ceea ce astept (sper) ...  sa treaca "taifunul" de saptamina asta de la serviciu. Nu-mi place sa trecem unii pe linga altii fara sa ne spunem nimic.

Ce mai mesteresc ... cred ca mi-ar trebui sa fac ceva... sa ma relaxeze! Deocamdata doar citesc...

Ascult ... muzica.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... papucii de casa, modelul asta (asa cu degetele pe-afara):
Sursa
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa ma odihnesc si sa citesc.
 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc...

...asa ca sa ma mai inveselesc...
Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita!

10 comentarii:

  1. Off...imi pare rau ca ai avut o saptamana dificila....dar toate se rezolva, mai ales cand sunt de munca eu de cele mai multe ori incerc sa nu le iau personal. Mi-am facut un scut de protectie :). Un week-end cat se poate de relaxant, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i Ingrid, cred ca am luat-o prea personal! O sa vad cum sa invat sa ma protejez si eu de acum incolo, ca eu ramin cu supararea si frustrarea si la un moment lucurile se indreapta! :)

      Ștergere
  2. Amedeya te inteleg perfect si eu am avut o saptamana nebuna nebuna la serviciu, dar toate trec :) si isi pierd din ce in ce mai mult din putere:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu sint sigura! Doamne, Ancuta, sper sa se termine cu bine si la mine si la tine! :)

      Ștergere
  3. la serviciu e mai bine să fii mai diplomată - oamenii nu primesc uşor adevărul, spus verde în faţă ! oricum va trece totul ! mă bucur că pot să îţi citesc jurnalul ! îţi doresc o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, doar ca "diplomatia" nu a functionat deloc pina acuma! De vreo 3 ani le spunem cu "frumosul", dar nu se schimba nimic! Saptamina asta a iesit scandal, dar dupa 24 de ore am vazut si primele schimbari! Tot ce-mi doresc e sa fie atmosfera mai prietenoasa! :)

      Ștergere
  4. Regret ca din prima saptamana ai avut probleme la serviciu.
    Poate saptamana viitoare o sa fie la mine, la noi se anunta schimbari majore.
    Ca sa-ti treaca cat de cat cauta un film bun! Poate gasesti sa vezi Ensemble, c’est tout, un film delicat, despre lucruri simple si frumoase.
    Sa ai o seara si duminica placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly, draga mea, caut! Chiar am nevoie sa nu ma mai gindesc la ce s-a intimplat!

      Doamne ajuta ca schimbarile de la tine sa fie bune si sa nu reci prin ce am trecut eu! :)

      Ștergere
  5. Sunt sigura, ca in cateva zile o sa treaca supararea din cauza agitatiei de la servici si daca a dat rezultate e deja mai bine :)
    Porumb si lectura ? Grozav :)
    O saptamana buna, Amedeya !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut dreptate! A trecut "taifunul"! Acum nu numai ca ne salutam, dar ne si consultam! :))) Ceea ce e minunat!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...