Jurnalul unei Femei simple - 11

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Pentru astazi (data/hora)... simbata, 18 ianuarie 2014, 9.13

Afara ... e noapte si e trafic. M-am intors acum citeva minute din oras si abia, abia reuseam sa-mi fac curaj sa traversez strada. Soferii aveau nervii instinsi la maxim si se mergea bara la bara. Asta se intimpla in fiecare zi, dupa ora 18.00 cind majoritatea termina serviciul si se indreapta spre casa.

Mă gândesc ... la cei de acasa. Nu am mai vorbit demult cu mama si sigur ii este dor de mine. Ma gindesc si la bunica, pe care imi doresc sa o vizitez anul acesta cind o sa-mi iau concediu.


Din bucătărie ... doar niste napolitane cumparate din supermarket. Imediat ce le-am vazut culoarea roz aprins, am renuntat sa le mai maninc. Zici ca sint pictate.

Citesc ... bloguri. Am rasfoit citeva in timpul saptaminii intr-o pauza la serviciu, dar acum am timp sa le citesc pe indelete. Citeva noi, descoperite zilele trecute, le-am salvat la bookmarks.

Ceea ce astept (sper) ... sa fie saptamina ce vine una linistita, sa pot sa-mi termin task-urile in cele 8 ore de munca, ca sa nu mai stau noaptea pe acasa in fata calculatorului.

Ce mai mesteresc ... am tot urmarit tutoriale si despre crosetat si despre impletit si decoupage si scrapbook, dar deocamdata nu m-am hotarit. 
Ascult ... Peter Cetera.

În casa ... abia ce am terminat curatenia de simbata. Ce usor e totul cind ai putine lucruri. Sincer, nu-mi lipseste nimic si ma simt tare bine cu mai putin. Vreau sa debarasez casuta din RO imediat ce ajung. O sa fac un inventar la toate capitolele: haine, vesela, lenjerii, papuci si o pastrez doar strictul necesar.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... plantele cu flori.

Unele planuri pentru saptamina ce vine ... sa fac putina ordine in sertarele cu "nimicuri": nasturasi, chei, post-it-uri, plicuri, clamite, etc. Vreau sa le sortez si sa le pun la locul lor. Si prin acte: am adunat destul de multe documente si la un moment dat nu o sa le mai stiu rostul. Le pun saptamina viitoare la dosar.
 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
 
...florile cu care am plecat acasa de la nunta...

 Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita!

10 comentarii:

  1. Sa stii ca ne trebuie foarte putine...din ce in ce mai putine cu timpul (eu asa cred). Abia astept sa vad ceva facut de tine, indiferent la ce anume te hotarasti. Iti doresc sa se aseze lucruruile la serviciu al tine (stiu ce inseamna sa nu se mai sfarseasca si starea de oboseala si frustrare chiar ti-o da statul constant peste program). Si...sa stii ca tot timpul mi-am inchipuit ca esti foarte draguta:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu stiu de ce am simtit nevoia sa spun ca sint draguta! Poate pentru ca mi-a mai ramas ceva din sentimentul de "complexare" pe care l-am simtit ani la rind.

      Ștergere
  2. sper să ai un weekend liniştit pentru că simt, printre rânduri, că ai adunat destulă nervozitate ! ai grijă cu actele - e bine să le pui în spaţiul adecvat, imediat cum îl obţiii - ordinea în acte te ajută oricând! spor la curăţenie, eu nu am reuşit să arunc nimic, nici măcar o clămuţă - deşi sunt tunsă de nai de zile - le păstrez că îmi plac toate accesoriile pe care le-am avut când părul era lung!!! cu drag, o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... se mai simte destula frustrare in vorbele mele si uneori chiar si in atitudinea mea! La capitolul "memories" nu ma bag nici eu; ce mi-e drag ramine acasa, dar sint destule de care nici nu mai stiu si as putea trai linistita fara ele si poate as face bucurosi si pe altii!

      Ștergere
  3. Si eu sunt in plin proces de "eliberare"!
    Iti doresc o duminica linistita si o saptamana mai usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine! Se aduna atit de multe! Ma bucur ca vrei sa mai scapi de ele! :)
      Ma gindesc sa dau si din carti! Sint multe care nu sint genul meu, unele vechi despre epoca trecuta, si le bate praful si nu le citeste nimeni!

      Ștergere
  4. Ti-am mai zis ca la fel suntem si noi.Preferam putine lucruri si obligat,doar strictul necesar.Am facut si noi curatenie ieri si in 4 ore am terminat si mansarda si parterul...Asta pentru ca avem doar strictul necesar cum spui tu.O zi minunata draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu uit esentialul "strictul necesar'! Cred ca daca as avea aceste doua cuvinte in minte, totul ar fi mult mai simplu! :) Ma bucur ca si in casuta voastra "simplitatea" e apreciata!

      Ștergere
  5. E bine, cand n-ai multe lucruri in casa, dar in decursul timpului se aduna ... Mai fac si eu periodic ordine, dar niciodata nu m-am gandit sa fac liste :) Foarte frumoase florile, sunt Alstroemeria ... seama cu niste mici crinisori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ca mi-ai spus cum se numesc! Am intrebat cel putin 10 persoane si nici una nu a stiut sa-mi spuna! Cred ca sint florile mele preferate!!! Dau de veste la sot... :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...