Jurnalul unei Femei simple - 27

sâmbătă, 13 februarie 2016

Pentru astazi (data/hora)... simbata, 13 februarie 2016; 16:55

Afara ... e vreme mohorita si e frig. Am iesit sa facem citeva cumparaturi si cind am ajus acasa, ne-am bagat direct in pat. Mi-as dori sa ploua mai mult... Iarna asta nu am avut deloc zapada si pamintul e insetat.

Ieri... am fost la amiaza si am mincat la Chef Galerie, un restaurant din Iasi. Am mers cu o colega si ne-am ales Business Menu. Bun de tot. Atit de bun incit seara am pregatit si eu supa crema de ardei copti pe care am avut-o in meniu. S-a mincat toata!!! Ieri am facut-o cu ardei capia copti de mine in cuptor. Azi, insa, mi-am cumparat un borcan de ardei copti sa vad daca e mai avantajos. Se anunta o noua supa miercuri. :)

Azi... am fost la cumparaturi cu M. al meu. In rest, treburi casnice: mincare, haine spalate, curatenie.

Mă gândesc... sa imi cumpar o oala sub presiune. Mama nu a avut niciodata, dar parintii sotului o folosesc zilnic. Nu stiu nimic despre ele si am vazut ca au preturi destul de ridicate... Ma mai gindesc ca nu ar fi rau deloc sa invat sa fac si alte supe crema. Tot mama, caci de la ea am baza in ale bucatariei, nu a facut niciodata. Eu le-am descoperit intimplator, prin restaurante si constat ca-mi plac tare mult.

Sunt recunoscătoare pentru... serviciul pe care il am. Muncesc, dar raspalata e pe masura.

Din bucătărie... supa de pui, coaste la cuptor si o tarta cu banane dupa reteta lui Jamie Oliver.
Supa de pui e la cererea sotului, coastele erau prin congelator si nu stiam ce sa fac cu ele. Acum fierb, dar urmeaza sa le ung cu un sos de barbecue si sa le dau la cuptor. De tarta mi-a spus o prietena. Se face usor si e foarte buna, servita cu frisca.


Ce mai mesteresc... nimic, dar nici nu simt nevoia.

Citesc ... carti tehnice pentru serviciu.
Ceea ce astept (sper) ... sa-mi cumpar masina de spalat vase. ;)
Ascult ... muzica pe youtube.

În casa ...
mincare in desfasurare.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
plimbarile de una singura prin locuri noi. Atunci cind calatoresc, chira daca este in interes de serviciu sau in concediu, imi place sa ma plimb singura. In decembrie am fost in State si abia in ultima zi am reusit sa ma sustrag de linga colegii mei sa ma pot plimba in voie prin oras. In restul zilelor, mi-a fost rusine sa le spun ca imi place sa ma umblu singura.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii... sa-l invat pe sotul meu un limbaj de programare din IT. Nu a facut studii in domeniu si nu vine nici cu mare tragere de inima, dar pentru ca e greu cu serviciile, trebuie sa se reprofileze. 

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


 
tarta cu banane

Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita! 

11 comentarii:

  1. Pare simplu, dar totuşi complicat programul vostru. :) E firesc ca femeile să se gândească mai mult la mâncare. Hmm, mai bine spus bărbaţii se gândesc mai mult la mâncare, femeile se gândesc ce să mai facă de mâncare. :))
    Oala sub presiune e foarte bună, noi avem două, una de 5 l (nefolosită) şi alta de 14 l intens folosită, piftiile, fasolea şi alte asemenea "tării" acolo le îmblânzim.
    Seară faină să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci nu ai avut zăpadă !!! noi am avut destulă !
    interesante supe - cele de care povesteşti !!! şi apetisante dacă mă gândesc la descrierea ta !!!
    mult succes la lecţiile de IT - sunt necesare !
    cu drag, îţi doresc zile plăcute în weekend !

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine tarta cu banane! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tarta cu banana arata super bine!!!Cred ca o sa o incerc si eu!
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-ai schimbat numele blogului...nu stiam cine este in lista mea...sa stii ca numele In mainie milostivirii tale...l-am insusit mult in gandul meu....imi place mult.

    Oala sub presiune e o provocare si pt mine, dar mi-e cam frica de ea, daca nu esti atenta poate face ravagii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super jurnal :)
    Sa ne zici si noua cum faci supa crema de ardei copti. Si eu amd escoperit supele creme de ceva ani, sunt usor de facut, ieftine, cu legume neapreciate altfel, si mai ales pot ascunde acolo legume evitate de ceilalti :D dar pline de minerale (praz, ciuperci, etc).
    Eu mai adaug si resturi din bucatarie astfel ca devine chiar ecologica (piureul nemancat il adaug la supa crema, 2 linguri de branza uscata, sau 3 felii de paine uscata etc)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici la noi acasa nu se gateau supe crema si nici oala-minune nu am avut. Eu tot pe la alte gospodine am gustat prima data supele crema si le fac si eu acum. oala sub presiune, cucta, cum se mai spune in Ardeala, avem si noi de ceva timp. e foarte comoda, desi nu pare la prima vedere.

    RăspundețiȘtergere
  8. Îți trimit ploaie de aici de la mine... că plouă întruna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am trecut pe aici si m-am gandit sa te salut !!! Imbratisari si toate cat mai usoare sa-ti fie si cu bucurie !!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...