Prosoape rulate vs. prosoape impaturite

luni, 14 octombrie 2013

Va spun drept: nu m-am gindit niciodata in viata mea sa rulez prosoapele de baie!

21 de comentarii:

  1. Ei, uite asta este o idee foarte buna! Da foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma execut imediat! Stai numai sa-mi fac dressingul! :))

      Ștergere
    2. Referitor la dressing, sa ai in vedere la adancime sa iti incapa umerasele, daca vrei sa faci cu bara. Daca nu ai adancime suficient de mare, poti sa il faci doar de rafturi si tot e foarte util. Mult spor si inspiratie!

      Ștergere
    3. Dap. M-am cam intristat asa cind mi-am dat seama ca ar fi nevoie de minim 60 de cm adincime (citind pe net), iar eu am doar 48. Asta pentru a pune umerase. Dar mi-a revenit inima la loc cind am dat peste ideea asta:
      http://www.salice.ro/produs_detail/1252/Suport-umerase-mobil
      Asadar, voi pune hainele una in fata celeilalte in loc de una linga alta! :D

      Ștergere
  2. Am si impaturite, si rulate ca sa valorific la maxim spatiul din raft
    Altfel mi-ar incapea numai doua teancuri de prosoape impaturite si-ar ramane un loc gol langa ele, prea ingust ca sa mai pot pune alt teanc. Asa, imi mai incap inca 3 prosoape din acelea mari, rulate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa patesc si eu, nu numai cind impaturesc prosoape... Mereu ramine cite un spatiu niciodata suficient de mare sa mai pun ceva in el. Am sa rulez si eu prosoapele mari si am sa fug repede cu ele in dulap sa nu se dea de-a rostogolul! :))

      Ștergere
  3. Eu tin prosoapele impaturite intr-un dulap in dormitor, nu le-as lasa expuse in baie rulate ca in fotografie. Pot capata mirosuri, sau pot mucegai de la aburul apei calde, in plus in caldura pot dezvolta o multime de bacterii.
    Rulate in dulap poate ar ocupa mai putin loc, deci poate fi o idee buna!
    Sa ai o seara placuta Amedeya!
    Multumesc pentru vizita si comentarii pe blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot in dormitor le tin si eu deocamdata! Asta pina o sa-mi fac un dressing pe hol si o sa le mut in "casa noua". De miros si bacterii ma tem si eu, de aceea, daca nu pot sa le pun la masina de spalat (pentru ca e tirziu sau e simbata seara), duc prosoapele pe care le-am folosit direct in balcon la uscat.

      Ștergere
  4. Eu tin mai multe asa-maieurile, maletele si unele prosoape :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si cutia in care le pui, asta daca nu s-a dezmembrat intre timp! :D O sa incerc si eu sa rulez maieurile, mai ales ca sint micute si uneori nici nu stiu ce sa fac cu ele: nu stau nici impaturite, nici puse in sertar. Le place in schimb sa stea aruncate! :))

      Ștergere
    2. :)) stiu ce spui. Daca as sta la casa si as avea o baie mare si aerisita cum trebuie poate as putea tine prosoapele in baie, acum doar in dulap...

      Ștergere
  5. Eu fac un hibrid sa zicem...rulate arata mai bine sincera sa fiu dar daca nu exista spatiu suficient sau nu avem un dulap dragut...merg si impaturite ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un dulap dragut ma gindesc si eu. Ne renovam baia si am scos tot ce era acolo. Am cumparat obiectele sanitare si ne mai lipseste mobilierul de baie. Daca gasesc ceva dragut, chiar ca pun la vedere un prosopel rulat! :))

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. O da! La combinat fotografii facute de altii ma pricep de minune! :)) Stau prost la executat ideile din ele! :)

      Ștergere
  7. Amedeya, mereu am vazut ideea asta cu prosoapele rulate, ba mai mult am cumparat si eu unul rulat dar nu m-am gandit nici eu niciodata sa le rulez.
    Nu e o idee rea.
    Eu tin halatele in baie pe un cuier dar drept sa-ti spun nu le-as mai tine daca as fi avut spatiu in alta parte. Acasa cu siguranta voi gasi un loc potrivit pentru ele.
    Vad ca esti la inceput de drum cu blogul.
    Iti urez un bun venit in virtual!
    Acum raman sa rasfoiesc putin. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumec Corina! Si eu trebuie sa fac ceva cu halatele. Locul lor e in baie, dar nici mie nu-mi place sa le vad atirnate. Ma gindesc sa le pun macar dupa usa.

      Dap - la inceput de drum, asa e! Si ma bucur sa fiu alaturi de voi! :)

      Ștergere
  8. Cum alegem prosopul

    Sursa
    www.prosoape.eu

    http://www.prosoape.eu/info/articole-prosoape

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos, frumos ce am vazut eu la voi! Poate punem de-o comanda! :)

      Ștergere
  9. eu rulez prosoape dar si cerceafurile de saltea (alea cu elastic) - le identific repede si economisesc spatiu in dulap.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu trebuie sa recunosc ca nu am rulat nimic niciodata. Husele de la saltea le impaturesc, la fel si prosoapele, hainele, lenjeria... Ma tem sa nu se dea de-a rostogolul prin dulap. :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...