Ziua 1 - dulapiorul de ceai

sâmbătă, 31 august 2013


Cu FlyLady mi-a facut cunostinta Irina! Citind si tot citind, apoi aruncind un ochi prin casa, mi-am dat seama ca FlyLady e un must-have. Nu am indraznit sa arunc ambii ochi de frica sa nu fie nevoie de vreo doua FlyLady :))

Sa nu va imaginati ca e un dezastru la mine acasa! Va spun eu ca e doar haos. Aparent e curat, dar daca te incumeti sa deschizi un dulap ai toate sansele sa te trezesti cu ceva in cap! Si asta pentru ca  ori de cite ori nu voiam sa vad ceva bagam intru-n dulap, sertar, cutie, cosulet, etc. fara sa ma gindesc daca acolo e locul potrivit.

Ar trebuie sa investesc ceva timp intr-o mega curatenie generala, dar nu pot. Nu ma lasa cele 10-11 ore de munca pe zi. Ar trebuie sa fac sistematic, sa impart casa pe zone, sa nu incep o mie de treburi de-o data, dar nici asta nu-mi sta in fire. De fapt nici nu stiu de unde sa ma apuc!

Ideea unei misiunii FlyLady - 15 minute mi-a placut! Nu am eu timp sa rastorn casa, dar gasesc un sfert de ora sa pun la punct asa cum trebuie un coltisor. De unde incep totusi? M-am to intrebat daca sa o iau din baie, din dormitor, hol, bucatarie, daca sa incep de luni sau chiar de azi. Imi venea greu sa ma mobilizez si asta pt ca, asa cum v-am spus, inca nu se darima nici un dulap din cauza greutatii. :)

Dulapiorul cu ceaiuri
Spre seara mi-am facut un ceai pt digestie usoara. M-am simtit cam rau zielele acestea si am avut ceva crampe abdominale care ma faceau sa merg cam aplecata pe strada. Astfel mi-a venit ideea de a face curat chiar in dulapul cu ceaiuri. E un dulap suspendat cu tre rafturi unde ar trebui sa fie doar cutii de ceai, cafea, cani si zahar. Ei, la noi mai gasesti si o punga de piscoturi vechi, niste sare de mare, folie de aluminiu pt aragaz, servetele, hirtie de copt, etc.

M-am inarmat cu un sac menajer, niste servetele umede si am inceput treaba! Am scos tot ce era in dulap pe masa si am inceput sortarea:
-punga cu piscoturi vechi, niste sticks-uri si alte lucruri care chiar nu aveau ce cauta acolo au sfirsit la gunoi;
-canile de ceai - le-am spalat pe toate, le-am sters si le-am pus pe raftul de jos;
-cutiile de ceai - le-am aranjat frumos pe raftul din mijloc;
-citeva pliculete de ness, un pachet de cafea inceput - le-am pus de-o parte sa le duc la mama (noi nu bem cafea);
-sarea a ajuns si ea unde trebuie, iar din doua pungi de zahar ambele incepute am facut doar una;
-rafturile le-am sters frumos cu servetele umede, iar usa dulapului - din sticla fumurie - am sters-o cu o laveta cumparata azi din Auchan.

Cind a fost gata totul am tras linie: o jumatate de sac de gunoi si muuult spatiu in dulapul care alta data dadea pe afara! Nu am facut mult dar sint multumita! Luni am pus ochii pe dulapul cu de toate. E vecin cu cel de ceaiuri. Nu va spun acum ce are in el :)))

Tot ce imi doresc e sa termin pina la Craciun! Aaaa si sa mai beau cite un ceai cu sotul meu!

2 comentarii:

  1. Sa stii ca ti-am urmat exemplul si...am facut curat prin dulapul de ulei/miere/dulceata/otet si in frigider:). Daca in frigider era evident ce este, in celelalt...ei a fost putin mai greu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu trebuie sa intru putin in frigider! S-au adunat cam multe si la noi. Ma bucur ca ai gasit un pic de timp, in ciuda programului, sa faci curat si in casuta! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...