Cind copiii nu isi doresc parinti...

marți, 24 martie 2015

Am aflat motivul pentru care in casa noastra nu se aude alta voce decit a noastra... Am un mare regret si ma simt vinovata pentru faptul ca nu ne-am dus mai devreme la medici. Daca ne duceam acum trei ani, poate ca acum nu tineam in brate doar copiii altora...

Luna trecuta, in urma analizelor facute de sot, am aflat ca la el e problema. Acum cine stie daca eu sint perfecta, miine-poimiine aflu ca si eu am ceva... Urmeaza sa fie operat, insa medicul i-a spus sa nu-si faca sperante ca va putea face copii.

S-a tulburat cind a aflat ca e unul din cei care nu pot. Nu si-a imaginat niciodata ca face parte din "acea" categorie. I s-a pus diagnosticul de oligoastenoteratozoospermie, adica si putini si imobili si diformi + varicocel, ce urmeaza sa fie corectat chirurgical.

In zadar am incercat sa-l linistesc si sa-i spun ca vom trece impreuna peste toate... El o tine pe a lui si-mi spune mereu: "peste 10 ani tot o sa-mi reprosezi ca nu avem copilul nostru!". Dar eu nu o sa o fac niciodata: nici acum, nici peste 10 ani si nici pe lumea cealalta.

Din mai multe motive:
1. pentru ca puteam sa fiu eu problema
2. pentru ca sint genul de persoana care isi asuma problemele si merge mai departe
3. pentru ca, poate, asta merit

Suna ciudat, dar eu tot mai cred ca vom avea copilul nostru. Asa imi spune mie inima. Asta nu inseamna ca sint dispusa sa astept sa se intimple pina la nesfirsit. Daca ar fi dupa mine as fi depus dosarul pentru adoptii ieri. Sotul meu vrea in schimb sa mai astepte, sperind sa dea rezultate tratamentul pe care il urmeaza... Il inteleg si sint dispusa sa astept si eu sa treaca cele 5 luni de tratament. S-au dus aproape doua, mai am de asteptat 3.

TO BE CONTINUED...

19 comentarii:

  1. Draga mea, o prietena buna a trecut prin ceva aproape identic, exact aceleasi raspunsuri de la medic. Totul s-a rezolvat miraculos, in mod natural. Dumnezeu le-a dat o fetita superba ca o papusica. Acum are 3 ani si ceva. Daca doresti poti sa-mi scri pe email. cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ioana! Am sa-ti scriu ca sa tinem legatura! Am incredere ca Dumnezeu ne va ajuta! Am citit si eu multe minuni legate de infertilitate si m-am minunat de fiecare data! Cite la om sint cu neputinta, la Dumnezeu sint cu putinta!

      Ștergere


  2. Draga mea ... el poate e inca in stare de soc, are regrete.
    Sa-l inconjori cu multa dragoste, sa-i gatesti ce-i place, sa-i dai multi pupici; ce cum stii tu ca l-ar face sa se simta iubit. La un moment dat o sa inteleaga ca nu-i vei reprosa nimic, niciodata.

    Regretele "daca as fi facut" nu ajuta, mai mult arunca in disperare. Cel mai important acum e sa se faca sanatos.

    Imi pare tare rau ca nu am salvat mai demult o minune a Sfantului Ioan Rusul, era pe situl Manastirii "Sf. Ioan Rusul" din Giurgiu (site care nu mai merge de cateva luni).
    Acolo era un caz al unui tanar (din Bucuresti, daca-mi amintesc bine) caruia medicii nu i-au dat sanse sa aiba copii vreodata - avea un diagnostic similar.
    Dar Sf. Ioan Rusul l-a ajutat si a avut doi gemeni.
    O s-o caut acasa, poate am salvat-o pe undeva, mie Sfantul Ioan mi-e drag, l-am cunoscut intr-o imprejurare grea pentru mine.

    Nu disperati, nu va impuneti limite sau termene stricte. Este doar un moment de cumpana, asa cum adesea apar in viata; unul cade si celalalt il ajuta sa se ridice.
    Intai sa se linisteasca sotul tau sufleteste, sa se faca sanatos si apoi, cu ajutorul lui Dumnezeu, veti avea copii, nascuti de tine sau adoptati.
    Dragoste si rabdare :* Si nadejde!
    Te rog iarta-ma ca-ti dau sfaturi, poate te ajuta ceva din cele scrise de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, orice gind bun, orice sfat si vorba de incurajare imi sunt de mare folos. M-am inseninat dupa ce ti-am citit rindurile...

      Si da, il iubesc pe sotul meu mai mult ca inainte, il incurajez si il apreciez. Sint mindra ca abia asteapta sa se duca la operatie, ca vrea sa se faca bine, pentru ca isi ia cu regularitate tratamentul... si pentru alete un milion de motive.

      Sint sigura ca mai devreme sau mai tirziu noi tot vom avea copilul nostru!

      Ștergere
  3. Draga Amedeya, mult curaj si rabdare. E o incercare peste care veti trece impreuna. Cat despre adoptie, ma uit la Anca (casutadinpoveste) si a ei Ilincuta si ma minunez de ce familie frumoasa sunt. Dar toate la timpul lor si cum va vrea Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ancuta e exemplul meu si dovada vie ca viata e mult, muuult mai frumoasa cu un copilas in brate. Cind ma uit la ele doua si la felul in care isi organizeaza viata si la curajul de a-si incredinta sufletelul una alteia, ma minunez! Daca nu da rezultate tratamentul, la adoptie ne gindim si noi! :)

      Ștergere
  4. Doamna, o imbratisare calda.
    Dupa interventia chirurgicala, cu multa rugaciune si post si incredere, si nu uitati, minuni se intampla.

    Am in jur minuni. Fertilitate demonstrata, fertilizare in vitro, si la 6 ani distanta vine o sarcina normala. Sau alt caz: 10 ani de tratamente, decis si adoptat un copil, si la nici 2 ani de la adoptie (nici procesul de adoptie nu era inca terminat) si vine o sarcina.

    Dumnezeu e mare si va ajuta, cu incredere mergeti inainte. V-as indruma catre un medic nemaipomenit, dr Pavel Chirila. Cititi/ascultati ce are de zis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa caut conferintele medicului. Ceva imi spune ca l-am mai ascultat cindva. Ma bucur ca mi-ai scris despre minunile din jurul tau. Asta imi da si mai multa speranta!

      Ștergere
  5. Draga Amedeya, am reusit sa gasesc povestea adevarata a tanarului din Bucuresti cu care Sf. Ioan Rusul a facut o minune.
    Din fericire, cineva a copiat textul de pe situl Manastirii "Sf. Ioan Rusul" din Giurgiu si l-a pus pe o pagina de facebook (sper ca in curand si situl Manastirii sa fie din nou online):
    https://www.facebook.com/SfantulNectariesiSfantulIoanRusul/photos/a.594308703951509.1073741829.585156161533430/724098727639172/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e o minune! (faptul ca ai gasit povestea tinarului cu acelasi diagnostic). Am ramas fara cuvinte cind am citit. Exact acelasi dignostic are si sotul meu. Si exact acelasi numar (3-4 milioane) i-au iesit si lui cind si-a facut spermograma.

      Il cunosc pe Sfint. E un prieten de-al meu mai vechi. M-a ajutat in multe probleme. Am sa-l rog sa ne ajute si acum!

      Ștergere
  6. Curaj ! Intotdeauna exista speranta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dani! Exista, asa e! Daca nu ar fi ea, cred ca viata nu ar mai avea sens. Mereu ne facem planuri si speram sa se intimple... iar cind se intimpla, nu ne oprim, ci ne facem planuri si mai mari si tot asa. Speranta e cea care da bucurie si sens vietii!

      Ștergere
  7. sf efrem cel nou ajuta degraba la dobandirea de prunci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coincidenta sau nu... chiar in ziu cind am primit rezultatul analizelor, a venit in casa noastra icoana Sf. Efrem cel Nou! :)

      Ștergere
  8. Off... mult curaj si multa rabdare iti doresc. Si te imbratisez din toata inima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc buna mea prietena! Stii ce mult conteaza sa iti fie cineva alaturi? Chiar iti multumesc!

      Ștergere
  9. Multa sanatate, rabdare si putere sotului tau! E un fericit sa te aiba aproape! Si eu am in jur cazuri in care Dumnezeu si-a arata bunatatea cand nimeni nu mai asteptade exemplu: Am o prietena care, dupa ce sotul ei s-a imbolnavit de cancer, a intrat pe fond de stres la menopauza (32 de ani). Intre timp lucrurile au mers bine cu sotul ei, se simte bine deja de ani de zile, analizele ok. Ea a incercat prin toate metodele medicale sa ramana insarcinata. A inghitit munti de hormoni a facut 3 FIV si nimic nu a functionat. cand s-au impacat cu ideea si s-au hotarat sa savureze fiecare zi asa cum le-o da Domnul minunea s-a produs. A ramas insarcinata natural si acum are o fetita scumpa care va implini in curand primul anisor. Si eu cred mult in ajutorul Sfantului Efrem! Am avut bucuria sa ajung la el, in Nea Makri si de atunci e nelipsit in rugaciunile mele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi salta sufletul de bucurie! Si pentru ca mi-ai scris si pentru minunea povestita, dar mai ales pentru ca si tu il cunosti pe Sfintul Efrem cel Nou! Eu am aflat abia anul trecut de la o mamica... si de atunci am citit cartile cu viata si minunile savirsite, i-am cumparat icoana si am aprins candela in fata ei. Nu am ulei de la Sfint din Grecia, dar ma ung cu cel din candela care arde la icoana din casa noastra. Nadajduiesc sa ajungem si noi la el acasa!

      Sa-ti ajute Dumnezeu in toate si mare bucurie mi-ai facut ca mi-ai scris!

      Ștergere
  10. Merge din nou situl Manastirii "Sf. Ioan Rusul":
    http://sfantulioanrusul.ro/marturisiri/ (a doua marturisire)
    Maine este ziua Sfantului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...