O ora de relaxare totala

miercuri, 15 ianuarie 2014

google
Azi m-am tuns. Fix asa cum vedeti in poza. Intr-o pauza, la serviciu.

Birourile noastre sint la etajul 4 al unui mall, iar de la pater si pina la sediul firmei gasesti tot felul de saloane de infrumusetare, clinici private, magazine de haine, optica medicala, food court, librarie - un orasel in miniatura.Voiam sa fac pasul asta mai demult, dar se pare ca acum a fost momentul...

M-am dus, am intrebat pretul si am printat poza. Mi-au promis ca voi arata la final fix ca in fotografie. Au inceput cu samponatul si ceva tratamente pentru par, iar fata care m-a spalat mi-a facut si masaj la scalp, apoi pina sa s-a eliberat persoana care urma sa ma tunda am primit o alta portie zdravana de masaj de relaxare - git, umeri, brate...

Ma simteam ciudat! Nu stiam daca asa se intimpla cu toti sau daca imi fac numai mie sa-mi ia mai multi bani decit mi-au spus initial. Eu am cerut doar "haircut"! Mintea imi zbura in toate directiile. Cum am vazut ca mai dureaza ceva timp pina vine persoane cu foarfecele, mi-am zis "ce o fi, o fi! hai sa ma relaxez si sa ma bucur de moment, am sa platesc si gata!"

Apare "profesionistul", imi taie din par pe ici pe colo si pleaca. 5 minute a durat. Drept sa spun nu avea nici o forma si nimic de-a face cu poza mea, dar... incepe fata cu masajul sa ma usuce si imaginea se contura sub privirile mele! Chiar aratam ca modelul din poza! Alta portie zdravana se masaj si numai ce aud: "Gata! Sinteti multumita?" Claaaar!

Acuma nota de plata... Mi s-a mai diminuat zimbetul in drum spre casa de marcat. Intreb cit face si-mi spune: 270 de centi, echivalentul a 20 de lei. Poftim? Si spalat si tratamente si tuns si aranjat si masaj??? Apoi ma duc la fiecare doua zile la salon! Am platit cu drag si am plecat fericita! Nu mi-au cerut nici un cent in plus si la ei "bacsisul" e inclus in pretul final si la frizerie si la restaurant. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...