Jurnalul unei Femei simple - 14

duminică, 9 martie 2014

 Pentru astazi (data/hora)... 9 martie 2014, 10:17
Afara ...soare blind si cer senin. De mult nu am mai vazut o zi asa placuta de plimbare si pus gindurile in ordine. Poate iesim un pic mai spre seara.

Mă gândesc ... la retete de post ca sa mai diversificam meniul, la cartile pe care as vrea sa le citesc, la imaginile pe care vreau sa le printez pentru a face niste tablouase...

M-am bucurat... ieri cind am primit telefoane si mesaje de la oameni cu care nici nu mai tineam legatura. Tot ieri am sunat si eu mamele (a mea si a lui M.), cumnata si nasa. Erau toate bine, linistite si, ca niciodata, dispuse sa stea la povesti.
Din bucătărie ... compot de la mama, ciuperci si orez. Pentru saptamina ce vine am programat niste ardei umpluti, humus, mazare si cartofi copti. Iar la desert niste batoane energizante facute in casa. Nu ne lipseste energia dar avem prea multe pungi de cereale.
Citesc ... "Am vazut Raiul" - Ada Mihaela Calciu. Mai am "in progres" Jurnalul Fericirii si multe altele care asteapta sa fie rasfoite. Pina nu e gata Jurnalul, nu mai incep altele.

Ceea ce astept (sper) ... sa fie saptamina ce vine linistita la munca, sa am timp sa-l mai ajut pe M. la engleza, sa ma organizez mai bine, sa ma odihnesc suficient. 
Ascult ... Giannis Ploutarxos. Imi trezeste amintiri din perioada studentiei.

În casa ... e atmosfera de leneveala si de somn.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... borsul crud cu miere de albine baut dimineata pe stomacul gol.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa iesim la o plimbare, sa mincam un melc cu scortisoara si sa bem apa minerala.

Un citat care imi place:  Omul frumos în ziua de azi e cel ce urcă invers pe scară, înfruntând nu numai turma care coboară, dar şi insultele ei! - Dan Puric
 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
google

4 comentarii:

  1. un jurnal ce respiră mult calm! nu am băut borş cu miere !!!
    îţi doresc o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc sa fie si mai liniste decit se simte... si in casa si in suflet! Vrea ca atunci cind ajung acasa sa spun: "in sfirsit nu mai e nimic de facut!" Macar pentru o zi!

      Ștergere
  2. Mi-a placut mult citatul. O saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...