Jurnalul unei Femei simple - 26

vineri, 3 aprilie 2015

Pentru astazi (data/hora)...03 aprilie 2015, 21.36

Afara ...zici ca vine iarna. E friiiiig, lapovita si urit de nu se poate. In drum spre casa am crezut ca o sa zbor cu umbrela, atit de tare batea vintul. Am inchis-o si am mers asa prin ploaie cu laptopul dupa mine, cu mincare pentru sot + un buchet de flori primit de la colegi.

Ieri... a fost joi. Ziua mea preferata din saptamina.

Azi... m-am simtit neputincioasa... tare prost m-am organizat de nu am fost in stare sa-mi iau doua zile de concediu de odihna cit a fost M. in spital. Din cauza asta, am alergat de mi-a iesit sufletul, intre casa, spital, serviciu, din nou spital si casa. Nu trebuia sa fac asa. Trebuia sa-mi iau ceva zile ca tot omul sa-mi rezolv problemele personale ca de asta avem zile de concediu.

Mă gândesc... la mine... ma analizez, meditez actiunile pe care le iau, la felul in care ma organizez si nu sint multumita. Sint o persoana careia ii place sa munceasca si care se simte satisfacuta la sfirsitul unei zile incarcate, cind vede rezultatele... Dar cind zilele incarcate vin una dupa alta si se tin lant, pe fata mea se poate citi un amestec de surmenare si un zimbet strins in coltul gurii. In momentul de fata nu am nici o idee despre cum sa actionez ca sa-mi fie mai bine, dar ma rog la Dumnezeu, sa ma lumineze El.

Sunt recunoscătoare pentru... ca ne-a ajutat Dumnezeu sa trecem cu bine peste operatia sotului. Azi arata excelent. Daca il vedea cineva, nici nu ar fi crezut ca e operat.

Din bucătărie... nimic. Cind sint singura acasa nu gatesc. Maninca salata si alte minuni care se fac repede.

Ce mai mesteresc... nimic. Nici macar gindul nu mi-a mai stat la mesterit.

Citesc ... cartile mele despre care am tot scris: engleza si Familia Ortodoxa.

Ceea ce astept (sper) ... sa am o Saptamina Mare linistita, fara incidente, fara stat peste program, fara tulburare.

Ascult ... televizorul.

În casa ...
e curat in camera mare si in bucatarile. Baia si dormitorul asteapta sa le vina rindul.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
lenevitul amestecat cu citit, uitat la show-uri culinare ori filme.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii... sa termin proiectele incepute la serviciu, ca sa-mi fac mai usoara viata in saptamina care vine. 

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


 

Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita! 

6 comentarii:

  1. :) e bine ca ai constientizat, e foarte greu de gasit echilibrul:) ori furi de la job ori de la familie, sa le faci pe toate 100% nu se poate. Si cat esti foarte tanara, pana in 30 este normal - statstic vorbind sa acorzi mai mult timp carierei. intre 30-35(de obicei la 33) urmeaza trezirea;). Mie mi-a facut o prietena o poza acum cativa ani - vorbeam la 2 telefoane in acelasi timp si imi schimbam cauciucurile:)) la masina. Altfel nu m-as fi vazut:)). Ma bucur ca sotul tau e bine:). Week-end plin de caldura si bucurie:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabinca sotului ! Cred ca o sa te simti mai bine cand se va intoarce acasa. Din pacate, se pare ca Saptamana Mare va fi ploioasa ... Toate cele bune, Amedeya !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate sotului tau si o Saptamana Mare plina de lucruri bune si multa liniste!

    RăspundețiȘtergere
  4. şi mie mi se întâmplă, nu reuşesc în ultimul timp să realizez totul aşa cum am plănuit iniţial. dar cum nu am ce face, las timpul să vină cu alte momente care, sper eu, să fie mai bune!
    cu drag, vă doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc multa putere sa poti depasi aceste momente si, bineinteles, sanatate tie si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...