Cind totul e un santier...

miercuri, 9 octombrie 2013

Sursa
Nu am mai spalat haine de doua saptamini. Pe unde calci e doar ciment si var. De gatit, gatesc in balcon si incerc sa folosesc cit mai mult baia de la serviciu. :))

Cu psihicul incerc sa stau bine! Bani s-au cheltuit cu muuult mai mult decit ne-am propus si de cit aveam, iar in ceea ce priveste durata executiei - due-date-ul meu a sarit din schema.

Sa o luam cu inceputul. Am zis sa facem curat in baie, mai bine zis sa renovam: schimbat gresie plus faianta, cada, baterii, lavoar, mobilier, toaleta. Ne-am facut ca tot omul un buget si am mers la cumparaturi. Am luat toate cele necesare si am chemat meseriasul. Am si zis ca sigur e gata in maxim o saptamina. Numai ca noua cada nu mai incapea in locul celei vechi din cauza tevilor de la centrala, scurgea de la toaleta trebuia inlocuita cu totul, tevile de apa rece - schimbate si ele, apoi gaurita toata podeaua si turnat sapa. Maaama! Am crezut ca innebunesc. Ca sa nu mai zic ca meseriasul nu facea si instalatii. Cheama instalator. Alti bani alta distractie.

Munceste instalatorul doua zile din greu, mai cheltuim in alea doua zile mai mult decit am dat pe gresie si faianta pe coturi, tevi, scurgeri, caramizi, robinete, ciment, polistiren. Si uite asa am mai intirziat doua zile. Meseriasul ca sa nu stea degeaba ii spune sotului meu ca nu ar fi rau sa se apuce de hol, care nu era in plan, dar care ne-ar costa maxim un milion de lei - materialele. Cum eu nu eram acasa si nimeni nu s-a gindit sa mi se ceara parerea - treaba incepe. Se apuca: da jos de pe pereti, scoate gresia de pe jos, demonteaza becurile si ajunge si pe linga tabloul electric si vede ca prizele si iluminatul sint pe aceeasi siguranta. Cheama electricianul. Mai scoatem niste bani din buzunar si pentru el plus bani pe prize, intrerupatoare, teava, cabluri.

Si uite asa mai trec doua zile si nu se vede nimic. Centrala nu merge ca-i mai lipseste nu-stiu-ce, masina de spalat e in dormitor, chiuveta nu avem - pe cea veche am aruncat-o, cea noua nu o putem pune inca, cada e demontata, baia arata ca o hruba iar eu fac de mincare pe un dulap.

De doua saptamini am luat la purtat toate hainele din dulap si am adunat in acelasi timp un cos de haine murdare si vreo citeva sacose. Cind o sa ma apuc de spalat o sa fie mai ceva ca la spalatoriile industriale. Tot ma plingeam eu ca am haine si nu apuc sa le port pe toate. Acum chiar ca le-a venit momentul.

Sper sa fie gata in doua saptamini. Bine macar ca nu trebuie sa facem si camerele. Abia astept sa le punem pe toate la loc pentru ca asa m-am saturat sa le vad aruncate... Cel mai tare ma enerveaza ca se face cam putin. Eu sint plecata la munca de dimineata pina seara, dar cind ajung acasa am impresia ca s-ar fi putut face ceva mai mult. Ce sa mai zic acum la mijlocul lucrarii? Nu-mi doresc decit sa se termine!

2 comentarii:

  1. Dar ce casuta frumoasa si noua o sa aveti dupa ce se termina toate...(pe mine ma sperie orice renovare sau reparatie la orice pentru ca tot timpul apar alte stricaciuni, parca e o reactie in lant). Spor si sa va redobanditi casuta cat mai repede:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta! Si eu sper sa se termine cit mai repede si sa tina cit mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...