Jurnalul unei Femei simple - 4

vineri, 11 octombrie 2013

Pentru astazi (data/hora)...10 octombrie 2013, 12.30

Afara ... e bine. Parca acum e toamna cea adevarata - calduta si bogata! Frigul indurat zilele trecute a fost de pe alta lume.


Mă gândesc ...la ziua de azi care a fost una un pic altfel, asta ca sa nu zic proasta. Am dat zilele trecute comanda de un tort si ma suna ca nu-l mai pot face pe ala. Aleg altul. Nici asta nu poate avea ce design vreau eu. Stiam ca nu mai am timp dar as fi schimbat instant cofetaria! Apoi il rog pe sot sa monteze provizoriu cada din baie sa avem unde sa facem un dus inainte de a pleca la eveniment. Imi spune ca nu poate pentru ca meseriasul s-a apucat de pus gresie pe jos. Hmmm! Ce sa mai zic?

Din locurile de unde invatam ... toata luna asta propria casa mi-a dat niste lectii grozave si mi-a facut si un profil de personalitate - cheltuitoare, risipitoare, uneori inconstienta. Adunatura de lucuri inutile si mormanele de haine si cosmetice mi-au dat mult de gindit!

Sunt recunoscătoare pentru ... oamenii care mi-au iesit saptamina asta in cale, oameni care ne vor ajuta sa terminam renovarile in casa - un instalator taaare priceput si un electrician si mai si! 

Din bucătărie ... iese praf. Fiecare oala, farfurie sau pahar inainte de a fi folosite trebuie spalate. Nici nu-ti vine sa te apuci de gatit!

Cu ce sunt imbracata ... de serviciu, dar lejer ca e vineri!

Citesc ... nu citesc! As vrea, chiar m-ar relaxa, dar deocamdata nu pot!

Ceea ce astept (sper) ... Sa terminam cit mai repede curatenia!

Ce mai mesteresc ... Nu mai mesteresc. Arunc sau dau cui are nevoie.
Ascult ... o piesa pe care o fredonez tot eu! :))

În casa ... bine ca nu-s acasa! Atit!

Unul dintre lucrurile mele preferate ... o crema de miini de la L'Occitane! Asta. :)

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa ies in oras si sa merg pe la tonetele comerciantilor veniti in oras de zilele Iasului!
 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Sursa: google

 Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...