Provocarea lunii mai - 2 zile fara cheltuieli

miercuri, 7 mai 2014

Provocarea lunii mai: doua zile fara cheltuieli vine de la Iulia. Dau peste postare dimineata, intr-o pauza de serviciu, si mi-a fost de ajuns sa vad titlul ca sa-i si scriu Iuliei ca vreau sa ma alatur si eu. Din doua motive: vreau sa consum din alimentele din camara: paste, orez, faina si, in acelasi timp, vreau sa-mi demonstrez mie ca se poate trai si fara sa mergi in fiecae zi la magazin si sa dai bani pe ceva.
 
Neaparat sa cititi pe blogul  Iuliei regulile acestei provocari daca vreti sa incercati si voi. Eu am citit printre rinduri si deja ma gindeam cum e sa nu cumperi nimic doua zile, ca apoi sa vad ca ele nu trebuie sa fie neaparat consecutive. 

Cred ca e mai usor pentru mine sa incep cu o zi din timpul saptaminii pentru ca stau de dimineata pina seara la serviciu si e mai mica tentatia de a cumpara ceva din oras. Regulile jocului, daca pot sa le spun asa, sunt destul de "atractive": daca ai uitat sa-ti cumperi bilet pentru transport, trebuie sa mergi pe jos! Iar daca lipseste un aliment din casa pentru a prepara o mincare, trebuie sa improvizezi. Asta da provocare!

Usor, usor imi doresc sa mut ziua din timpul saptaminii in weekend si sa aleg ziua de duminica cea in care nu voi cumpara nimic. O sa vad daca se poate si, o sa incerc sa fiu in  acelasi timp si realista, in sensul ca, duminica mai iesim intr-un parc si mai cumparam cite o inghetata ori o apa. Deocamdata mi-am ales ziua de joi, iar prima o sa fie chiar miine! 

Simbolic, zice Iulia, sa pune cite 10 lei in pusculita pentru fiecare zi din saptamina in care nu am cumparat nimic. I-am scris Iuliei ca e putin si ca, in mod normal, ar trebui sa pune acolo la cutiuta (eu mi-am ales una verde de sandvisuri) suma pe care am fi cheltuit-o in ziua respectiva. (in cazul meu macar 50 de lei).

Pentru mine o sa fie amuzanta provocarea. Eu cumpar zilinic macar o ciocolatica ori o piine ori un kilogram de cartofi, o caserola de capsuni... desi acasa este faina, orez, mere... Abia astept sa va povestesc cum a fost. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...