Jurnalul unei Femei simple...

vineri, 6 septembrie 2013

Jurnalul unei Femei simple mi s-a parut o provocare! Nu am tinut niciodata un jurnal de frica sa nu fie citit de cineva! Si rau am facut... intrucit acum as fi rasfoit cu drag paginile si cu siguranta m-as fi amuzat teribil de mentalitatea mea de copil! Cum niciodata nu e prea tirziu, m-am alaturat si eu Taniusei...

 Pentru astazi (data/hora)... 6 spetembrie 2013; 19:29

Afara ...s-a mai incalzit un pic si inca mai sper sa mai prind o zi de plaja luna aceasta.

Mă gândesc ... sa-mi cumpar o carte. Mai am citeva pagini din cea pe care o citesc acum si chiar eram in cautarea unei carti bune. Se pare ca framintarile au luat sfirsit si ma bucur. Azi am fost indiscreta si am citit jurnalul Ancai si drept rasplata pentru indrazneala - dau peste o recomandare! Titlul - De ce fierbe copilul in mamaliga - m-a determinat instant sa caut cartea intr-o librarie virtuala!

Din locurile de unde invatam ... Ciudat, ar spune unii, dar aici simt nevoia sa-i multumesc job-ului pe care il am pentru ca: m-a facut mai responsabila, mai calculata, m-a ajutat sa iau decizii mai rapide, sa nu-mi fie frica de sitautiile noi, sa nu ma mai tem atunci cind gresesc.

Sunt recunoscătoare pentru ... am un sot care ma iubeste! (a se intelege - ma suporta, ma asteapta, ma linisteste, ma mingie, merge cu mine la cumparaturi, face curatenie, etc...)

Din bucătărie ... o sa miroase in curind a crema de zahar ars. O facem pentru miine. Doamne-ajuta sa iasa la fel si cu 7 oua! (in reteta erau 8) :))

Cu ce sunt imbracata ... (sa nu rideti!) - in pijamale!

Ceea ce astept (sper) ... Sa avem un copil!

Ce mai mesteresc ... Are ceva daca nu mesteresc nimic acum? Hi, hi! Sper sa nu!

Ascult ... sunetul tastaturii. 

În casa ... e liniste deplina!

Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa gatesc!

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa intru in dulapul cu haine! Voi sorta tot ce nu am mai purtat de ani buni!

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Pe Bistrita - Piatra Neamt

2 comentarii:

  1. Nu-i usor sa scrii un jurnal, dar e linistitor, nu-i asa ?
    Si gandurile se ordoneaza parca mai bine cand le vezi, fie pe hartie, fie pe monitorul computerului ...
    Ce-ti pot ura mai mult, decat o dulce asteptare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! E o clipa cu mine si pentru mine - eu si gindurile mele! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...