Nu mai cumparam apa plata!

miercuri, 18 septembrie 2013

Brita Marella XL
Da! Gata cu apa plata! Ne-am cumparat cana de filtrat apa. E albastra, are calendar, e ergonomica si incapatoare. Nu, nu ii facem publicitate intrucit si noi sintem in faza de testare. Nici nu ne-a recomandat-o nimeni. Pur si simplu am vazut-o, am citit pe net despre ea si am cumparat-o.

Eu beau apa de care gasesc - plata, minerala, de la retea, uitata prin cani pe la birou, etc. Dar M. nu! El bea doar apa cumparata sau filtrata. Ce-i drept ma cam saturasem sa cumpar baxuri de apa si sa fac colectie de pet-uri. Asa ca intr-o zi am vazut cana la Carrefour si am zis sa nu o cumpar pina nu citesc ce-i cu ea pe net. Parerile celor care o foloseau deja m-au convins asa ca, a doua zi era la noi acasa.

Se numeste Brita Marella XL. Are 3.5 litri, doua compartimente - unul pentru pus apa si unul pentru apa filtrata, are si calendar pentru schimbarea cartusului si indicator de volum pe cana.

Pretul? A costat 115 lei si in cutie am gasit cana, un cartus filtrant si instructiuni de utilizare. Plus un cupon cu un numar care trebuia validat pe site-ul lor oficial ca sa cistigi un set de oale. 

E usor de folosit! A durat un singur minut sa o asamblez si sa-i pun cartusul, apoi am facut doua umpleri si am aruncat apa filtrata asa cum scria pe instructiuni. Imediat dupa asta ne-am apucat de baut. Buna si fara gust de clor.

Cit despre cartus? Primul l-am primit in cutie, dar separat cost 34 de lei la Carrefour. Cei de la Brita spun ca elimina clorul, reduce unele metale grele - cupru si plumb - si unele pesticide. Trebuie schimbat dupa filtrarea a 170 de litri de apa.

Noi am zis sa o folosim doar pentru baut deocamdata si sa continuam sa gatim cu cea de la retea. Dar e posibil ca in curind sa o folosim la mincare.

6 comentarii:

  1. Hmmm..pare o solutie foarte buna...mai ales ca are rezervorul destul de mare....eu ma gandeam la acele filtre care s epun direct la robinet..dar cana chiar este o idee buna...AM sa ma interesez si eu de ea sa sti.Multumesc de..pont :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si visul nostru e sa avem filtru montat direct pe teava, dar deocamdata nu ne-am permis financiar! Ca sa nu mai cumparam apa plata, cana asta ni s-a parut o solutie buna pentru moment! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. alegere buna eu am comandat-o de pe net, cu 3 cartuse rezerve si am platit 206 pt ca transportul peste 200 era gratuit...mi-a venit a doua zi...bucuresti galati! nu-mi mai rup spatele carand baxuri de apa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta era si problema mea. Nu avem masina si de fiecare data cind trebuia apa in casa eram nevoita sa iau taxiul. Oarecum plateam dublu pentru apa cumparata!

      Ștergere
  4. Eu pastrez apa de la primele 2 filtrari si o folosesc la udatul florilor

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noi udam florile cu apa filtrata, dar nu m-am gindit ca as putea folosi si primele doua filtrari! :) Buna idee!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...