Ziua 2 - zahar, faina, orez

joi, 12 septembrie 2013

Sursa
Nu a durat 15 minute si dulapul in care am pungile cu zahar, faina, orez, paste si alte minuni stralucea de curatenie! Mi-a dat o excelenta stare de bine sa deschid usa dulapului si sa constat ca toate stau frumos pe raft ca la supermarket! Fara efort, fara nervi, fara stres! Cum de a fost posibil?
A facut curat sotul! :D

Saracul nu a mai rezistat sa le vada pe toate cum stateau gramada unele peste altele, aruncate si expirate. Azi dimineata in timp ce eu ma pregateam pentru serviciu, sotul meu a deschis dulapul cu pricina si revolutia a inceput. Le scotea pe toate una dupa alta si citea cu voce tare data expirarii. Eu ma amuzam copios cu peria de par in mina pentru ca mi se parea ca anunta cotele apelor Dunarii. Ce a urmat e usor de imaginat!

Sa va spun ce aveam in dulap:
-pungi de zahar, faina, gris, malai
-pungi cu paste - melcisori, fundite, spirale, spiralute, penne, mai lungi, mai scurte, mai latute
-cutii cu cacao, vreo 3 pungi de sare si-o cutie
-si chiar niste zahar cubic de care nu mai stiam

Toate productie 2013, 2012, 2011 si numaratoare inversa poate continua... 

Cum de s-au adunat acolo? Simplu. De cite ori mergeam la cumparaturi, mai luam o punga de paste si daca mai ieseam si pe seara - mai puneam si o punga de zahar in cos. Si tot asa ori de cite ori mergeam la cumparaturi. De fiecare data aveam aceeasi replica: "Hai sa mai luam si niste faina! Nu stiu daca mai avem!". Astfel am ajuns la zeci de pungi si pungulite care mai de care mai invechite! 

Ce a facut sotul? Tot ce era expirat a aruncat! Fara sa se gindeasca daca ar mai fi bun sau nu asa cum as fi facut eu! Ce era in termen, cam putin ce-i drept, a aranjat frumos in dulap. Rapid, simplu si fara bataie de cap. Cred ca le sta in fire barbatilor. Eu sigur inntorceam fiecare punga pe toate partile si o analizam si ma gindeam la fel de fel de posibilitati de a o recicla. El a facut din trei pungi de zahar una, din 5 cutii de cacao doua si tot asa.

Bun. Asta a facut el. Acuma trebuie sa fac si eu ceva. Lista de cumparaturi, pe de o parte, sa consum tot ce am, pe de alta. Sa nu mai astept sa se adune si nici sa nu mai cumpar daca am. E pacat caci azi am aruncat niste bani la cosul de gunoi. O sa ma gindesc serios si sincer bine ca nu m-am apucat sa adun banii pe care i-am dat pe pungile expirate aruncate de sot. Cred ca ma apucam de plins. 

Nu stiu daca in stilul FlyLady sau nu, dar sotul meu a facut luna in dulap. Si mai repede si mai bine ca mine. Nu ar fi rau sa mai continue. Dar nu la dulapul cu haine; nu de alta dar ramin cu o bluza si un tricou! :))

2 comentarii:

  1. Mda noi ne complicam mult, barbatii sunt mai eficienti la treburi de gen :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, uneori chiar prea eficienti. Imi dau seama de asta atunci cind nu mai gasesc cite un lucru pe care stiam ca-l am! :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...