Cuvintul anului 2015

miercuri, 14 ianuarie 2015

M-am gindit mult la cuvintul anului 2015. Cind am citit aticoulul pe aceasta tema postat de Irina pe Dulce Casa, mi-au trecut prin mintre atitea cuvinte incit nu puteam sa ma decid. Le-am eliminat unul cite unul si in final am renuntat la toate...

M-am rugat apoi sa apara acel cuvint care sa mi se potriveasca cel mai bine. Sufletul imi tot spunea cumpatare, dar mintea il percepea ca pe "renuntare". Trei zile tot cumpatare am avut in cap si in final am ramas cu el.

Asadar, cuvintul anului 2015 o sa fie cumpatare. Nu m-am gindit inca ce aspecte o sa influenteze, dar o sa va povestesc ce masuri am luat si in ce directii. Am asa un sentiment bun ca o sa-mi schimbe viata in multe privinte.

Ceva si despre cuvintul anului 2014...

Alegerea mea a fost familie. Imi doream sa petrec cit mai mult timp cu sotul meu, sa gatesc, sa jucam jocuri in casa, sa ne uitam la filme, sa mincam impreuna, sa impartim treburile casei... Asa ca in familie. Sincera sa fiu, nu stiu cit am reusit sa fac din toate cele de mai sus, dar m-a bucurat asa de mult cind o persoana dintr-un grup cu care am iesit la un moment dat, ne-a spus la sfirsitul intilnirii ca aratam ca o familie.

8 comentarii:

  1. Doamne ajută ! Vă doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  2. ....Deci anul trecut ai indeplinit obiectivul.....sa de Domnul sa fii cumpaata anul acesta....o cata nevoie avem de cumpatare. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez cu drag! Sint sigura ca nu a fost o intimplare ca am ales "cumpatare". Cred ca am mare nevoie de un echilibru in toate!

      Ștergere
  3. Doamne ajuta! Il pun si eu pe lista mea! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa scriu draga Ioana despre cum mi-a schimbat mie viata. Am atita nevoie de cumpatare... Uneori uit masura si acum suport consecintele. :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...