Jurnalul unei Femei simple - 22

vineri, 23 ianuarie 2015

Pentru astazi (data/hora)... 23 ianuarie 2015, 12.04. Abia acum am vazut ca la jurnalul de saptamina trecuta am scris 2014 in loc de 2015. Cred ca mai am nevoie de ceva perioada de tranzitie pina sa ma obisnuiesc.

Afara... frumusel, frumusel. Zimbeste un soare asa simpatic. Nu stiu cum o fi temperatura ori daca bate sau nu vintul, dar ce mai conteaza? Deja mi-a crescut buna dispozitie doar privind pe geam.

Ieri... serviciu, mincare si odihna. Nimic productiv. Desi joia e ziua mea preferata, ieri nu am reusit sa ma mobilizez si sa fac ceva.

Azi... ma duc sa ma tund. 5 centimetri, nu mai mult. Nu cred ca mi-ar placea sa am parul scurt; nu am niste trasaturi intr-atit de feminine incit sa ma prinda bine o tunsoare scurta. Ca sa nu mai zic ca am si niste kilograme in plus si cred ca mi-ar face fata si mai rotunda.

Mă gândesc... sa fac o rulada dulce, cu blat de cacao si crema de ciocolata alba. Imi sta gindul la rulada asta de luni. Si tot de atunci la o prajitura pe baza de aluat de eclere. Inca nu ma pot decide... Sper totusi sa nu ajung la stadiul de a nu face nici una.

Sunt recunoscătoare pentru... dragostea cu care m-a primit medicul la consultatie. Recunosc ca nu imi place sa merg, dar cind totusi se gaseste unul care sa-ti vorbeasca asa de frumos, parca nu poti sa nu fii recunoscator.

Din bucătărie... paste de post si kiwi.
 
Citesc... aceeasi carte de saptamina trecuta.

Ceea ce astept (sper)... sa fiu multumita de executia icoanelor pe care le-am comandat. Sfintii au aceeasi valoare; si intr-o icoana pictata si intr-o litografie, indiferent de cit de veche sau noua e icoana, dar cind vrei sa la dai mai departe parca ai vrea sa fie fara cusur.

Ascult... un radio din Spania. Uneori dimineata, in drum spre serviciu, ascult fara voia mea posturile din tara. Vreau sa spun ca nici nu se compara cu cele straine pe care le ascult online. Am impresia ca unii dintre moderatorii nostri uita ca radioul este public si prea se simt ca la ei acasa. Ca sa nu mai spun ca e la ordinea zilei sa se ia de cele sfinte. 

În casa ...
nu trece o zi si mai explodeaza un bec. Cred ca se intimpla ceva. Deja am cumparat prea multe in ultima perioada. Dimineata am ramas si fara curent la prize. Sper sa vina miine electricianul si sa ne lumineze. :)

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
placinta cu visine.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Miine la prima ora, analize medicale. Apoi curatenie, mincare si ceva activitai recreative: citit ori poate ceva mai practic.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
nu cred ca poate cineva sa refuze asa ceva!!! sursa
Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita!  

11 comentarii:

  1. Sa stii ca si eu am observat, ca tot mai mult, cel de la microfon isi exprima la radio, mai mult decat este nevoie, sentimentele....Mai ales cele anti credinta....parca ar fi ...Hai sa radem, de ce radem azi? Hai n pic de popi,...hai si de cruce si tot asa....te ingrozesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai am terminat si eu sa fac niste clatite cu visine dar prajitura ta arata super sa mai fac rost de un borcan de visine si cred-ca imprivizionez ceva. Sper ca esti sanatoasa si analizele sa iti iasa bine, multa sanatate draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi prajitura mea, ce bine ar mai fi... dar, vezi tu, nu e! :))
      Am gasit-o pe net si ma tot uit la ea. Eu am un borcan de visine ratacit prin frigider, dar ma indoiesc ca-mi va iesi vreodata asa. Parca-s puse cu penseta fructele alea. :)

      Ștergere
  3. Da, Ramona! Nu mai stiu cum sa-mi astup urechile cind ii aud ce le poate mintea... Ma chinui sa ma gindesc la altceva si ma rog sa schimbe soferul postul. Oare cit o sa le mearga? Problema e ca, si daca patesc ceva, nu isi dau seama unde au gresit.

    RăspundețiȘtergere
  4. de ani de zile traiesc fara radio si fara tv. Mi-e bine asa. Unii or zice ca nu sunt normala, dar eu prefer sa citesc stirile pe timesnewroman.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine asa fara. Em am tv acasa, dar nu-l deschid decit rar, iar cind il deschis ma uit doar la posturile cu retete. Spre deosebire de cei care se uita toata ziua la stirile de la ora 5, eu sint mult mai linistita si mai putin ingrijorata de faptul ca s-ar putea sa mi se intimple ceva rau in fiecare minut...

      Acceptam sau nu televizorul ne influenteaza. In sens negativ!

      Ștergere
  5. Nici eu nu mă uit la Tv. Şi mi-e tare bine!
    Te-mbrăţişez draga mea, sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata!!!!! Vreau si eu o portie!!!! :)
    Si neaparat reteta de la rulada cu ciocolata alba!!!
    Cu drag,
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca o sa pun reteta! Sa-ti mai spun ca am deja experienta la facut rulada asta? Intr-o zi am facut-o de doua ori. Si asta pentru ca prima data am ars-o. :)))

      Ștergere
  7. Amedeya, ma bucur ca te-ai intors la jurnal :)
    Sper ca totul e bine si analizele sunt doar in limitele controlului periodic. Astept si eu reteta ruladei cu crema de ciocolata. Am amatori pentru asa ceva :)
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata, pun reteta week-endul asta! E o bunatate! :) S-a terminat instant la noi!
      Si eu ma bucur ca scriu din nou! E una dintre bucuriile mele - scrisul si hoinaritul pe bloguri!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...