Jurnalul unei Femei simple - 21

vineri, 16 ianuarie 2015

Pentru astazi (data/hora)... 16 ianuarie 2014; 16:42

Afara ... nu stiu cum o fi temperatura, dar de pe geam, de la birou, vremea e gri si pare frig. Desi e devreme, ai zice ca mai e un pic si se intuneca.

Ieri... am stat toata ziua cu gindul la week-end. Nu stiu de ce, dar la sfirsitul saptaminii trecute nu am reusit sa ma odihnesc deloc. Sper sa o fac zilele acestea.

Azi... am lucrat din plin si inca mai sint la serviciu. Am luat o pauza si ma relaxez scriind la jurnal. Astept sa ajung acasa, sa gatesc, sa fac curatenie si sa pun la spalat niste haine. In ultima perioada m-am invatat sa fac curatenie vinerea, ca sa am simbata mai libera.

Mă gândesc ... sa merg vineri seara la sf. maslu. Stiam eu ca se facea la o biserica din centrul orasului, unde am mai fost cindva. Mi-am adus aminte de copilarie cind mergeam saptamina de saptamina la slujba sf. maslu.

Sunt recunoscătoare pentru ... linistea de la serviciu si ingaduinta celor care au asteptat sa le trimit proiectele atunci cind au fost ele gata, putin mai tirziu decit era stabilit. Nu a depins de mine finalizarea lor. Eu eram doar intermediarul care le trimitea mai departe, dar m-am bucurat cind mi s-a spus ca mai putem intirzia un pic.

Din bucătărie ... nimic la capitolul mincare de post. Azi am mincat doar niste placintele cu visine si un mar. O sa fac ceva de post diseara. Stiu sigur ca pentru o perioada nu o sa vreau sa mai vad ciupercute in fata ochilor. Am mincat cam multe in postul Craciunului.

Citesc ... o carte despre minunile Sf. Efrem cel Nou. A treia pe anul acesta.

Ceea ce astept (sper) ... sa merg marti la medic. Mi-am facut programare de saptamina aceasta si sper sa nu intervina nimic la serviciu ca sa pot lipsi doua-trei ore.
Ascult ... o colinda. Stiu ca a trecut Craciunul, dar pur si simplu m-a cucerit interpretarea si versurile. O puteti asculta aici.

În casa ...
inca mai avem bradutul impodobit. Ma gindesc sa-l string, ca sintem deja in ianuarie. Mai am unul mai mititel - vreo 30 de cm - in bucatarie. L-am ornat si pe acela, in amintirea Craciunului petrecut anul trecut in Manila.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
covrigii cu mac. Uneori ii maninc la masa in loc de piine. Imi pare rau ca nu am nici o brutarie in cartier si de cite ori vreau sa maninc covrigi la serviciu, trebuie sa rog pe cineva sa-mi ia.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... nimic deosebit - mincare, curatenie, plimbare, iar duminica la slujba.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita! 

4 comentarii:

  1. O saptamana usoara sa ai si cu vesti bune de la medic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... vesti bune asteptam si noi cit mai curind. Stii? Ne dorim un sufletel de copilas in casa. Tare as vrea sa-i simt prezenta cit mai curind. Poate Bunul Dumnezeu se va indura si de noi!

      Ștergere
  2. o pagină de ''jurnal'' din care simt că serviciul îţi acoperă cam mult din timpul tău !
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna mea prietena, cita dreptate ai tu! Asa este... trebuie sa ma schimb. Sa pun lucurile in ordine si sa gasesc un echilibru in toate! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...