Jurnalul unei Femei simple - 23

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Pentru astazi (data/hora)... 31 ianuarie 2015; 18:39

Afara ... e frig si bate vintul. Am strins hainele de pe sirma de frica sa nu le adun de prin gradina din fata blocului. Acum stau ingramadite pe calorifere.


Ieri... a fost sarbatoare. Am citit si m-am odihnit. Asta abia dupa ce m-am intors de la serviciu.

Azi... am facut curatenie, am fost in vizita la o prietena si ma pregatesc sa ies iar. Doi prieteni buni ne-au invitat la un ceai.

Mă gândesc... ca s-a dus asa de repede luna asta. Nici nu-mi vine sa cred ca miine e 1 februarie.

Sunt recunoscătoare pentru... momentele in care eu si M. ne incurajam unul pe altul.

Din bucătărie... frigarui. Au fost, dar s-au terminat asa repede!


Ce mai mesteresc... un fularas. Ta... daaa... Sint asa de bucuroasa ca m-am apucat de impletit!!

Citesc ... aceeasi carte cu minunile Sf. Efrem.

Ceea ce astept (sper) ... sa gasesc 10 minute diseara sa fac mozaicul lunii!

Ascult ... televizorul. In sfirsit avem curent la toate prizele din casa. 

În casa ...
miroase a curatenie. Tocmai am terminat de dat cu mopul.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
cafeaua cu lapte bauta simbata cu sotul meu. Noi nu sintem consumatori de cafea, dar ne face mare placere sa ne alintam cu cite una la sfirsit de saptamina.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii... odihna si plimbare prin oras. Eventual citeva poze daca e vremea frumoasa.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Goodbye January!

Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita! 

2 comentarii:

  1. Ce frumos iti iese fularul! Ce culori frumoase, imi place mult firul si punctul lenes e preferatul meu. Duminica cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ancuta! Eu sint abia la inceput si m-am gindit sa-l impletesc folosind punctul lenes ca sa ma deprind cu andrelele si cu firul. Recunosc ca uneori imi ies unele ochiuri mai mari, altele mai mici, dar firul asta colorat le ascunde pe toate. :)))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...