Noua brinduse

marți, 20 ianuarie 2015

Brindusele sint preferatele mele. Micute, delicate si pretioase. Asa de mult m-am bucurat cind am vazut ca au adus la Lidl. Kit-ul a costat 13 lei si continea un castronel simpatic de ceramica cu o farfurioara, pamint si 9 bulbi.

 Le-am plantat simbata, le-am udat si acum astept sa iasa. M. imi spune in gluma ca trebuie sa le vorbesc daca vreau sa infloreasca mai repede. Il intreb daca e vreo problema daca vorbesc cu ele si imi spune:

- Nu e o problema daca vorbesti cu florile. E o problema daca iti raspund!

Si acum rid cind imi aduc aminte de asta! :)

 

6 comentarii:

  1. Ce fain! Eu mi-am luat o zambilă albă. E clar, vrem primăvară! :)
    O zi minunată să ai. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrem, vrem! Am vazut si eu zambile, asa de ieftine si de frumoase! Tot la Lidl. Poate imi iau si eu una si ii fac cunostinta cu brindusele. :)

      Ștergere
  2. Pai trebuie sa le postezi...SI eu am plantat bulbi de branduse toamna asta...cred ca violet si galbene...Sa ne arati cum au iesit...
    Adevarul este ca sunt gingase foc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata nu a iesit nimic, nimic. Mai astept...
      Fii sigura, ghemushor, ca la primul milimetru de verde pe care il vad in ghiveci, am si pus aparatul foto la treaba.

      Ștergere
  3. minunate!
    deja miroase a primavara! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he, pina o sa miroase la mine a brinduse... Dar, da, sa stii ca in rest ma gindesc la primavara! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...