Frigarui la cuptor

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Piept de pui, citeva rosii cherry, citeva ciupercute, un pic de bacon, ardei si, evident... bete pentru frigarui. Bune si pentru prietenii care vin pe neanuntate si pentru momentele in care nu mai stii ce sa mai faci de mincare...

Cumparaturile le-am facut de la Lidl. E la doi pasi de blocul nostru.

Am folosit:
-o caserola de piept de pui (600g)
-bacon crud uscat gata feliat
-8 ciupercute (le-am scos piciorusele)
-ardei gras rosu
-rosii cherry (4-5 bucati) - mie nu mi-au placut coapte 
-bucati de cirnaciori (alegerea sotului)
-8 bete de frigarui 

Am taiat pieptul de pui bucatele, l-am invelit in bacon si apoi am pus alternativ pe bete: carne, ardei, ciuperci si rosii. Le-am pus intr-un vas de iena, le-am stropit cu ulei, sare si piper si le-am dat la cuptor 15-20 de minute.

La ora la care va scriu, nu a mai ramas nici una...



6 comentarii:

  1. Vai ce bine arata.... o sa le trec si eu in meniu, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti si cit sinte de bune!!! :) Unde mai pui ca le poti da si copilasilor ori le poti cere sa-ti dea o mina de ajutor! :)

      Ștergere
  2. Chiar ma intrebam ce sunt rotunjimile albe :) Initial m-am gandit la ceapa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu punem ceapa, desi mai prin toate desenele animate frigaruile aveau si leguma asta! :)))

      Ștergere
  3. Super idee si am sa incerc si eu aceste frigarui,mai ales ca se pot face la cuptor si nu afuma casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai mincat gratar de vreo 3-4 ani. Si asta pentru ca noi nu avem masina si pentru ca nu am reusit sa ne "lipim" de nimeni in verile care au trecut. Tot ce fac, fac la cuptor, cind mi se face pofta!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...