Pentru rugaciunile Sf. Antonie cel Mare

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

In urma cu 5 ani, chiar pe 17 ianuarie, de ziua Sf. Antonie cel Mare, cel care imi este acum sot imi spune ca ar vrea sa ne despartim. Nu aveam o relatie de lunga durata, ne cunosteam doar de doua-trei luni, dar eu deja tineam la el si decizia lui m-a cam luat prin surprindere.

Era intr-o duminica. Stiam ca e praznuit Sf. Antonie cel Mare si tocmai de aceea m-am dus la Sf. Liturghie chiar la biserica cu hramul sfintului.

Era un ger de crapau pietrele, tin minte bine si frigul indurat de acasa pina la biserica si haosul care era in mintea si in sufletul meu.

M-am rugat Sfintului sa-i intoarca gindurile si sa fim din nou impreuna. Am platit un acatist pentru noi doi, iar dupa terminarea slujbei am plecat acasa. In saptamina ce a urmat ne-am impacat, iar in anul urmator ne-am si casatorit.

In fiecare an, insa, pe 17 ianuarie imi aduc aminte de acea zi. Astazi l-am intrebat si pe M. daca mai stie ce mi-a spus atunci in 2010. Mi-a spus cu sinceritate ca nu. Si atunci m-am gindit sa-i povestesc intimplarea. La final ca sa ne amuzam i-am pus:

-In momentele in care nu ne intelegem, nu ma pot plinge Sf. Antonie! Pina la urma eu m-am rugat lui sa fim impreuna!

p.s. icoana din imagine o am chiar din acea zi, 17 ianuarie 2010

10 comentarii:

  1. Aproape mi-au dat lacrimile...sa va apere toate viata, Sf Antonie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos si ce romantic, cum ar adauga fetele mele!
    La cat mai multi ani frumosi si doar cu suparari din astea mici, care nu se mai tin minte peste ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Amedeya, postarea ta m-a lasat fara respiratie!
    Intr-adevar " Dumnezeu se ocupa cu povesti de dragoste!"
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu ne poarta de grija in toate privintele. De am avea noi ochi sa le vedem pe toate... viata noastra ar fi altfel...

      Ștergere
  4. Mă bucur pentru voi, v-a devenit ocrotitor al familiei :)

    Întotdeauna m-am întrebat de ce oamenii îi cer ajutorul în probleme sentimentale... El a fost întemeietorul monahismului în Egipt! Nu a fost niciodată casătorit.
    Interesant, nu?
    Este adevărat că şi eu îi cer să-mi ocrotească familia, dar asta pentru că Sfântul Antonie este ocrotitorul meu... şi i-am simţit ajutorul toată viaţa.
    Te-mbrăţişez cu drag, Doamne ajută!

    ps.
    Dacă mai treci pe acolo, pe la slujbă, este posibil să fim amândouă în acelaşi spaţiu, în acelaşi timp :)
    (nu merg acolo duminica decât rar, dar e posibil)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam ca a fost intemeietorul monahismului si ca nu a fost casatorit. Cindva i-am citit viata toata, dar cu atita am ramas... Ma bucur ca e ocrotitorul si sprijinitorul familiei voastre. Sa dea Domnul sa fim amindoua macar cu gindul in acelasi loc la Sf. Liturghie!

      Ștergere
  5. puterea Sfintilor care se roaga pentru noi !Maica Domnului sa va ocroteasca!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...